2013 m. sausio 27 d., sekmadienis

Vaiva Grainytė "Pekino dienoraščiai"



Puslapių skaičius: 256.

Leidykla: Vaga, 2012 m.

Iš kur gavau? Iš mokyklos bibliotekos.

Mano įvertinimas: 3/5

"Pekino dienoraščiai" pretenduoja į metų knygos titulą. Todėl, mano manymu, verta skaityti tokias knygas, nes jos nominuojamos ne šiaip sau.


Siužetas. Visa knyga - pačios autorės dienoraštis. Vaiva Grainytė nusprendė užpildyti  tokią anketą, kurioje buvo galima laimėti nemokamas studijas Pekine. Ir ką jūs manot? Vaivai pasisekė! Ji, visiškai nemokėdama kalbos, nepabijojo leistis į šią avantiūrą. O Pekine jos laukia visai kitoks pasaulis, nei čia, Lietuvoje.
Knyga suskirstyta į dvi dalis "Pekinas I" ir "Pekinas II". Tarp jų yra tarpas, kai Vaiva grįžta atostogų į namus, tačiau išsamiau apie tai kalbama nėra. Antrojoje dalyje viskas lyg ir keičiasi. Vaiva gauna nauja kambarioke, jau visai neblogai moka kinų kalbą. Pekinas jai tampa antraisiais namais.

Asmeninė nuomonė. Iš pradžių man ši knyga labai patiko, net buvau nutarusi mintyse, kad jai duosiu didelį ketvertuką, bet kažkaip viskas apsivertė aukštyn kojom. Aš supratau, kad man nelabai įdomu skaityti, kad skaitau tik tam, kad greičiau perskaityčiau ir pradėčiau kitą knygą. Dar skubėjau skaityti todėl, nes greit knygą reikėjo atiduoti į biblioteką (ale, yra norinčių ją taip pat pasiimti), gal būt todėl nesugebėjau įsijausti į tekstą ir gyventi knyga. Nejaučiau aš to smogo tvyrančio virš milžiniško miesto, nemačiau nepakartojamų peizažų, nepajaučiau žolelių arbatos skonio. Be to, tikėjausi, kad knyga bus lengvai skaitoma, na, iš dalies nebuvo sunku skaityti, bet pasitaikė visokių įmantrių žodelių, kurie mano septyniolikmetei galvai dar nieko nesako. Ši knyga tokia rami, verčianti pamąstyti ir tai man patinka, bet kažkodėl šį kart - ne.

Gink dieve, tai nereiškia, kad aš šią knygą vadinu bloga. Esu įsitikinusi 100% kad bus tokių, kuriems ji net labai patiks. Mano paikam skoniu netiko ir viskas. Tad, rekomenduoju visiem. :) O Vaivai Grainytei didelis pliusas! :) Gera skaityti knygas, kai žinai, jog jas parašė lietuviai...


















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą