2013 m. birželio 10 d., pirmadienis

Ernest Hemingway "Fiesta"



Puslapių skaičius: 193.

Leidykla: Valstybinis leidybos centras, 1993 m.

Iš kur gavau? Iš bibliotekos.

Įvertinimas: 1/5

Prieš pradedant skaityti šią knygą buvau susidariusi tokią nuomonę: arba ši knyga taps mano mėgstamiausia ir geriausia kada skaityta, arba ji man labai nepatiks. Spėkit koks mano pasirinkimas? Jei pažiūrėjote į įvertinimą, turbūt supratote koks. :)

Pirmoje knygos pusėje baisiausiai nuobodžiavau. Rašė apie tai, kaip būrelis draugų vis vaikščiojo po kavines. Rimtai. Iš vieno į kitą, o kitą dieną vėl tas pats. Į tą draugų būrelį įsimaišė gražuolė Breta, kuri įsimylėdavo taip greit ir ta meilė būdavo tokia trumpa, kad net baisu.. Antroje knygos dalyje buvo rašoma apie Ispanijoje visą savaitę trukusią fiestą. Ta fiesta tai gėrimas, linksminimasis, žiūrėjimas į bulių kovas ir kitos linksmybės, kurios irgi didelio įspūdžio nepadarė. Išties, nusivyliau. Tikėjausi kažko įspūdingo, gi čia Hemingvėjus...

Kaip matot ši knygą sudaryta iš dviejų romanų, tačiau pagalvojusi nusprendžiau, kad antrojo neskaitysiu, nes tik kankinsiu save ir net purčiausi nuo tos minties. Taigi "Turėti ir neturėti" skaitysiu daug daug vėliau, kai blogas įspūdis apie autorių dings. Ir gal tada man Hemingvėjus patiks net labai, nes juk sakoma, kad jo kūrybai reikia užaugti. :)

Anotacija: Ernest Hemingway - vienas talentingiausių XX a. ne tik Amerikos, bet ir pasaulio prozininkų. Jo ankstyvasis romanas "Fiesta" pagrįstai laikomas bene geriausiu "Prarastosios kartos" kūriniu. jis pasakoja apie jaunus žmones, manančius, jog "gyvenimas taip greitai bėga, o aš jo neišnaudoju", ieškančius savęs ir savo vietos po saule, kuri, kad ir kaip žmonijos istorijoje keistųsi gentys, laikai, papročiai ir vertybės, vis dar "taipgi teka..."

2 komentarai:

  1. Aš skaičiau "Turėti ir neturėti", tai galiu pasakyti, kad negaišk laiko :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už patarimą. Manau, teks juo pasinaudoti. Nenoriu, kad skaitymas virstu kankyne. :)

    AtsakytiPanaikinti