2018 m. kovo 28 d., trečiadienis

Elizabeth Strout "Aš esiu Liusė Barton"

Šią knygą laimėjau "Knygų dama" fb organizuojamame konkurse. Noriu pridurti, kad labai žaviuosi Nora. Ji įdeda tokią didelę dalį širdies į savo darbą ir tikrai ne kiekvienas žmogus malonumą sugeba paversti ir pragyvenimo šaltiniu. Juk visada viskas prasideda nuo nulio, ir tik didelių pastangų, ryžto ir kruvino darbo dėka viskas pasiekiama. Ji mane įkvepia skaityti, todėl visada ją seku, skaitau knygų atsiliepimus ir pildau norimų perskaityti sąrašą.

Liusė Barton - žmona, dviejų dukrelių mama ir rašytoja, pakirsta sunkios ligos ir priversta gulėti ligoninėje. Kompaniją palaikyti ir šalia pabūti atvyksta Liusės mama. Šios dvi moterys nesimatė jau daug metų ir jas skiria didžiulė praraja, tačiau jos abi stengiasi bendrauti ir nekreipti dėmesio į tai, kas buvo. O buvo sunku...Liusės  vaikystė buvo varginga, ji turėjo brolį, sesę ir tėvus. Visa jų šeima vos sudūrė galą su galu, nebuvo ko valgyti, kur praustis, ką apsirengti. Ir tėvai nebuvo supratingi ar bendraujantis, nevengdavo "paauklėti" jėga. Moterims grįžta visi skaudūs prisiminimai.

Jei nuoširdžiai, nesupratau šios knygos. Kaip ir pagrindinė tema būtų šeimos santykiai, bet viskas parašyta taip padrikai, lyg būtų užrašytas minčių srautas, kurį vis pertraukia tai ligoninės kasdienybė, tai prisiminimai susiję su rašymu, vyru, dukromis. Atrodė, kad daugiau dėmesio buvo skiriama visai pašaliniams žmonėms, o ne tiems, kurie vaidino pagrindines roles šioje knygoje. Niekas manęs šioje knygoje nesužavėjo ir nepatraukė. Džiaugiausi, kad ji plona, todėl greit perskaitysiu. Dabar mąstau, kad gal tą  knygos nepatikimą lėmė tai, kad man ši knyga nėra artima. Užaugau tikrai didelėje, daugiavaikėje šeimoje, nors nebuvom turtingi, bet niekada nereikėjo galvoti ar bus ko valgyti, kuo apsirengti. Tėvai mylėjo ir stengėsi, todėl turiu su jais puikų ryšį ir dabar. O knygos, kurios man nėra artimos, nepaliečia manęs, lieka mano nesuprastos.

Noriu pabrėžti, kad tai tik mano nuomonė ir gal kam nors, ypatingai susidūrusiems su panašia situacija, jausmais, išgyvenimais, ši knyga bus įtraukianti ir įdomi. Aš šį kartą nusivyliau.

Mano įvertinimas: 1/5.

1 komentaras:

  1. Ačiū dėka, kad aš sugebėjau susigrąžinti savo vyrą, visa tai atrodo kaip sapnas, kai tai įvyko, nes buvome išsiskyrę beveik metus ir tas laikotarpis buvo viena blogiausių mano gyvenimo akimirkų, nes aš labai myliu savo vyrą. Padėjau jam grįžti namo, kad būtų su manimi ir mano vaikais, bet jis atsisakė. Mano draugas Doris papasakojo, kaip ji sugebėjo susigrąžinti savo vyrą padedant rašytojui dr. Ajayi, nes jie išgyveno skyrybas, ji sakė, kad jis padėjo jai sugrąžinti taiką savo namuose. Aš neturiu kito pasirinkimo, kaip tik duoti rašytojas dr. Ajayi pabandė, parašiau jam savo „WhatsApp“ numerį: +2347084887094 ir paaiškinau jam dalykus. Jis liepė man būti ramus ir kai kuriuos dalykus, kuriuos reikėjo padaryti norint sugrąžinti namus, aš laikiausi jo nurodymų. Po trijų dienų burtų mano vyras grįžo namo laikydamas didelį meškiuką ir paprašė manęs atleisti už visas jo klaidas. iki šios dienos mano šeima buvo kupina meilės. Susisiekite su dr. Ajayi rašytoju šiandien. Jis turi visų gyvenimo problemų sprendimų, nebijokite savo problemų. Norėdami rasti ilgalaikį sprendimą, turėtumėte susisiekti su juo „WhatsApp“ telefonu: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com.

    AtsakytiPanaikinti