2013 m. vasario 11 d., pirmadienis

Tess Gerritsen "Kaulų sodas"


Puslapių skaičius: 320.

Leidykla: Jotema , 2009 m.

Iš kur gavau? Paskolino draugė.

Mano įvertinimas: 5/5

Man tiesiog buvo lemta susipažinti su šios autorės kūryba. Pirmiausia, draugė vis kartojo, kad turi gerą knygą, kuri ir man turėtų patikti. Tačiau, kažkodėl atrodė, kad man ta knyga nepatiks, nes mano ir draugės skoniai labai skirtingi. Kai jau buvau visai pamiršusi apie draugės pasiūlymą, mama iš bibliotekos parnešė šios autorės knygas: "Chirurgas" ir "Donoras". Bet ir vėl aš mamai liepiau nešti jas atgal, nes turėjau begales kitų knygų, kurias turėjau perskaityti. Tada susidomėjau blogais apie knygas. Juose pamačiau, kad Tess yra visų labai mėgstama ir giriama. Na ką, neliko kito pasirinkimo, kaip pasiskolinti knygą iš draugės ir pradėti skaityti.

Siužetas. Džulija Hemil, po skyrybų su vyru, nusiperka seną namą, turėdama viltį, kad galės jį po truputi atnaujinti. Viena diena, triūsdama sode ji randa kaulus, kurie Džulijai užmena didelę mįslę. Kieno šie kaulai ir ar tas žmogus mirė sava mirtimi? Ji turi proga tai išsiaiškinti. Istorija nukelia į 1830 metų Bostoną, kuriame siautėja Vest Endo skerdikas...

Asmeninė nuomonė. Siužetą papasakojau taip trumpai ir neišsamiai, nes nenoriu atskleisti visko tiems, kurie tik ruošiasi skaityti šią knygą. Abejojantiems ar verta, galiu patvirtinti - verta. Senai bebuvau skaičiusi tokį gerą detektyvą. Iki paskutinių puslapiu svarsčiau, kaip viskas baigsis. Siužetas įtemptas, nenuobodus. Puikiai sukurpta istorija. Pagaliau ir aš supratau, kodėl visiems taip patinka Tess Gerritsen. Labai tikiuosi, kad sutiksiu ją knygų mugėje! :) Taigi, knyga tikrai tikrai verta dėmesio. Lentynoje jau guli "Chirurgas". Nekantrauju pradėti skaityti!

P.S. Manau, kad Tess laimės mano metų atradimo titulą. :))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą