2015 m. sausio 18 d., sekmadienis

Book haul/Mano knyginiai lobiai

      Šis įrašas kitoks ir ne vien tik dėl to, nes pavadinimas parašytas pusiau angliškai, pusiau lietuviškai. :D  Tiesiog, šiandien noriu parodyti savo knygas. Tas kurias reikia, noriu perskaityti, tas kurias gavau per šventes ar laimėjau. Jų tikrai nemažai, todėl noriu, kad pamatytumėt kokių įrašų galit iš manęs tikėtis ateityje. Be to, tikiuosi, kad paviešindama, tai ką turiu perskaityti, prisiversiu perskaityti jau ilgokai užsibuvusias knygas. Taip taip, esu būtent iš tų, kurie turi begales savo knygų, bet vis tiek tempiasi dar ir iš bibliotekų, draugų. Ech..toks jau tas knygų skaitytojo gyvenimas. Tikiuosi ir daugiau atsiras norinčių pasidalinti savo knygų lentynų turtais.

Štai, kaip atrodo mano mano knygų lentyna, į kurią jau knygos nebetelpa, todėl kitas tenka perkelti ant spintos viršaus.


Toliau, knygos, kurias dar turiu perskaityti, beveik visos jos yra mano nuosavos, tik mažesnėje krūvelėje dvi viršutinės ("Lolita" ir Talentingasis misteris Riplis") yra skolintos iš bibliotekos. Ir antrosios krūvos nuosavos knygos yra visos 2013 metų knygų iššūkyje laimėtos, tačiau trūksta 4, kurios buvo su didžiule meile padovanotos artimiems žmonėms. :) Labai tikiuosi, kad jau greit jos visos atsidurs perskaitytų sąraše.


Ir išskyriau dar kelias. Tai iš Baltos lankos knygyno laimėtos knygos. Viena ypatingai šviežia - tai "Tarnaitės pasakojimas". Laaabai nekantrauju pradėti ją skaityti. Ir ačiū Baltų lankų knygynui, jei ne jų organizuojami konkursai, šių knygų dar tikrai pas mane nebūtų. :)


Ir paskutinė nuotrauka - tai per šventes gautos 3 naujos knygos. Kaip aš sakau: "Jei per Kalėdas negaunu nė vienos knygos dovanų, tada jos ne Kalėdos" :D



Žinau, įrašas labai trumpas, tačiau padariau tai ką jau žadėjau labai seniai  - parodžiau savo lobius ir ateities skaitinius. Visai netrukus turėtų pasirodyti ir įrašas su naujai perskaityta knyga. Iki susiskaitymų!




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą