2015 m. sausio 2 d., penktadienis

Mažutė 2014 metų ataskaita



Nauji metai jau įsibėgėja, bet aš dar turiu vieną nebaigtą darbą - metų ataskaitą. Ilgai svarsčiau ar išvis imtis tokio įrašo rašymo, nes šiais metais perskaičiau ne daug knygų ir blogą buvau apleidusi, bet reikia nusiteikti optimistiškai, todėl šis įrašas vis gi išvys dienos šviesą! Praėjusiais metais knygų tikrai nebuvo daug, tik 12. Vis bandau ieškoti pasiteisinimų, bet turbūt net neverta, kaip jau buvo taip. Šiais metais bandysiu perskaityti daugiau, nes noriu, kad "Knygų slėnis" būtų gyvas, aktyvus ir traukiantis akį. 2014 buvo pasikeitimų ir sunkumų metai. Todėl viliuosi, kad šiais metais bus daugiau poilsio ir dar geriau - su knyga rankose.

Taigi, 12 knygų. 4192 puslapiai. O turėjo būti 40 knygų, nes toks buvo mano metų tikslas. Naujas mano iššūkis per www.goodreads.com - 35 knygos. Sumažinau skaičių, bet tikiuosi, kad perskaitysiu ir daugiau.

Metų geriausia knyga:

Taip pat vertos dėmesio knygos ir man labai patikusios:
Jurga Ivanauskaitė "Miegančių drugelių tvirtovė"
Kristina Sabaliauskaitė "Silva Rerum III"
Khaled Hosseini "Bėgantis paskui aitvarą"


Metų nusivylimai:

John Banville "Jūra"
Herta Müller "Amo sūpuoklės"
Marius Ivaškevičius "Madagaskaras"

2015 metų tikslai: 

Po pertraukos pagaliau vėl apsilankyti knygų mugėje.
Perskaityti mažiausiai 35 knygas ir geriausiai, kad jų būtų dar daugiau.
Įsigyti/gauti 5 naujas, trokštamas knygas ir taip papildyti savo namų bibliotekėlę.
Nuoširdžiai ir aktyviai pildyti blogą.
Perskaityti kuo daugiau nuosavų knygų.
Džiaugtis knygų teikiamu malonumu. :)


P.S. Gruodžio 31 d. mano blogui suėjo 2 metai! :) Jeeeeeyyy!



4 komentarai:

  1. Sveikinu su Naujais metais, nauja pradžia ir aišku su antruoju blogo sukurtadieniu ;}
    Linkiu, kad šie, 2015-ieji, metai būtų kur kas geresni nei praėjusieji tiek asmeniniame, tiek knyginiame gyvenime ;]

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Simona! :) mano nuoširdžius linkėjimus tau jau žinai, todėl nebesikartosiu, tik palinkėsiu, kad jie visi išsipildytų su kaupu. :) Ačiū už palaikymą ir gražų blogą, kuriuo įkvepi mane! :)

      Panaikinti
  2. Puikių naujųjų tiek knyginių, tiek gyvenimiškų, linkiu įgyvendint tikslus ir perskaityti tas 35 knygas, o aš lauksiu įrašų apie jas!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Juste, labai ačiū už visus palinkėjimus. To paties ir dar daugiau linkiu ir tau! Tavo blogas man yra kažkas "VAU" - skoningas, įdomus ir begalės kitų pliusų! Tad be abejones ir aš lauksiu tavo įrašų! :) :)

      Panaikinti