2013 m. birželio 15 d., šeštadienis

Maggie Stiefvater "Virpėjimas"



Puslapių skaičius: 368.

Leidykla: Alma littera, 2010 m.

Iš kur gavau? Pirkau.

Įvertinimas: 3/5


Šią knygą pirkau dar tais laikais, kai mano mėgstamiausia knyga buvo "Saulėlydis". Ech, kaip greit viskas pasikeitė ir aš užaugau.. Taigi, "Virpėjimas" lentynoje gulėjo laaabai ilgai. Išvis nemaniau, kad ją skaitysiu. Bet galvoju, kodėl gi ne? O gal knyga visai nebloga?

 Kiekvieną žiemą Greisė laukia, kada  miške pasirodys vilkai, o su jais ir vilkas auksinėmis akimis. Jos vilkas. Visai netoliese ir kartu nepasiekiamai Semas gyvena savo susidvejinusį gyvenimą. Žiemą vilkų gaujoje jis kenčia šaltį, ledą ir sniegą, vasarą atvirsta žmogumi ir iš toli stebi  Greisę, kol kartą išdrįsta ją užkalbinti...

Fantastinė meilės istorija... Iš pradžių buvau nusiteikus labai skeptiškai. Maniau, jog tai knyga paauglėms, o aš jau save laikau šiek tiek vyresne. :D Savo nuomonės nekeičiu. Gal jai knygą būčiau skaičiusi anksčiau, ji būtų man labiau patikusi. O dabar viskas šiek tiek per banalu. Labiausiai pykstu ant autorės už tai, kad taip greit suvedė Greisę su Semu. Manau, tokios scenos turi trukti ilgiau, nes kažkaip kvaila, kad pamačiusi nuogą vaikiną prie savo namo ji visiškai nenusigąsta. Sužinojusi, kad jis vilkolakis, o gal teisingiau žmogus, kuris pašaltėjus orams virsta vilku, nė trupučio nenustemba. Ir priešingai, parsiveda į namus ir dar į tą pačią lovą priimą! Galėtų nevykti taip jau viskas natūraliai. Tačiau nebuvo viskas jau taip blogai. Man labai patiko suvaidintas pirmasis pasimatymas knygyne. Mintyse pasvajojau, kad ir aš labai tokio norėčiau. Bet kur tau, nelabai didelis romantikas manasis, nors negaliu skųstis. :D Ir pabaiga labai patiko. Viską sujaukė mano galvoje, ką buvau numačius. Iš antro karto teko skaityti paskutinius puslapius, kad suprasčiau, kas įvyko. Ir dar pamiršau paminėti išsiskyrimo ilgesį ir skausmą, nors jis ilgai netruko, vis tiek vos neišspaudžiau ašaros. Dabar, jau pabaigusi skaityti, galvoju kažin kas tose kitose dalyse rašoma? Kažkaip skaityti nesinorėtų, jei ir turėčiau progą, tačiau labai jau knieti sužinoti. Gal ji irgi virto vilke? Paslaptis...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą