2013 m. gruodžio 16 d., pirmadienis

Undinė Radzevičiūtė "Baden Badeno nebus"

Minėjau, kad nebebandysiu įveikti knygų iššūkio, tačiau lietuvių kalbos mokytoja (kuri taip pat rašo blogą apie knygas - http://manominteles.blogas.lt/) paragino nenuleisti rankų ir pabandyti perskaityti likusias tris knygas. :) Ačiū, mokytoja! :)

Taigi, knyga labai plonutė, mažutė, tad ir pasakoti nėra daug ko. Ji sudaryta iš daugelio trumpučių istorijų, todėl skaitosi labai greit. Beeet esminis dalykas, kodėl man nepaliko didelio įspūdžio ši knyga, todėl, nes jai reikia laiko. Manau, kad po kiekvienos istorijos vertėtų padaryti bent trumputę pertraukėlę, kad viskas susigulėtų galvoje. Kadangi aš skubėjau perskaityti, tai perskaičiau ir palikau, daugiau neįsigilinusi. Taip pat knyga šiek tiek keistoka ir man sunkiai perprantama. Po kai kurių istorijų taip ir likdavau nesupratusi, ką visgi tuo norėjo autorė pasakyti. Tačiau vienareikšmiškai galiu teigti, kad skaityti buvo įdomu. Tiesiog, tas keistas jausmas, kai skaitai ir galvoji, kad parašyta gražiai, suktai, įdomiai. Gal ne visiškai mano tipo knyga, bet visko po truputi reikia paskaitinėti. :)

Puslapių skaičius: 126.
Leidykla: Baltos lankos, 2011 m.
Mano įvertinimas: 3/5


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą