2014 m. liepos 1 d., antradienis

Kristina Sabaliauskaitė "Silva Rerum III"


 Pagaliau, po ilgos tylos bloge grįžtu su naujai perskaityta knyga ir kvepiančiais jazminais! Tiek jazminai tiek Silva Rerum dalys yra man velniškai brangūs dalykai. Jazminai, nes vaikystėje po mano langu augo didžiulis jazminų krūmas, kuris visada mane džiugindavo nepaprastu savo skleidžiamu kvapu, o Silva Rerum yra vienos iš mėgstamiausių mano knygų, kurias gali skaityti vėl ir vėl. Ir tai tikrų tikriausia tiesa, nes nedėkingas laikas net ir mėgstamiausių knygų siužetus po truputi trina iš atminties, todėl, pasirodžius naujausiais knygai nusprendžiau perskaityti visas dalis nuo pradžių. Nenusivyliau. Taip pat įtraukė ir užbūrė, kaip ir pirmą syk.

O dabar štai trečioji knyga...Knygos siužeto neatpasakosiu, kas norės ir patys paims knygą į rankas arba internete susiras knygos nugarėlę, o ir ką ten papasakosi, kai tęsiasi Norvaišų giminės istorija. Ši dalis kiek kitokia, negali sakyti, kad blogesnė, neįdomi, neįtraukianti. Taip nėra, autorė taip pat puikiai moka įsiteikti skaitytojui, tačiau nepajaučiau to ryšio, kuris siejo mane ir pirmąsias dalis. Skaičiau skaičiau ir supratau kodėl. Tiek pirmoje tiek antroje dalyje mane žavėjo Uršulės ir Bironto meilės istorija. Gal ir ne meilės istorijos knygose svarbiausia, bet ši mane taip apžavėjo ir užbūrė, kad tik ir laukdavau skyrių susijusių su jais. Nežinau kodėl ši meilės istorija man tokia artima, nieko panašaus nesu patyrusi, bet jaučiausi lyg pati viską išgyvenčiau ( gal praeitame gyvenime išgyvenau :D ) taip pat spurdėjo širdis ir velniškai skaudėjo, kai ta nepaprasta meilė tragiškai baigėsi. Manau, kad būtent dėl to, kad nebeliko šių veikėjų trečioji dalis man nereiškia TIEK daug. Taip pat šioje dalyje daugiau politikos, kas manęs nė trupučio nežavi. O šiaip knyga nebloga, tikrai nenusivyliau, kad skaičiau, o tuo labiau nenusivyliau K.Sabaliauskaite. Jos knygas dar tikrai imsiu ir skaitysiu. :) O šią knygą rekomenduoju, aišku tiems, kurie jau skaitė pirmas dvi dalis ir apskritai labai rekomenduoja tiems, kurie neskaitė Silva Rerum, imti ir perskaityti. Tai tikrai geros. lietuviškos knygos ir jos tikrai nėra tokios populiarios, nes žiniasklaida ir reklamos atstovai pasistengė, tai tikrai geros knygos. Na, bent jau man. :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą