2015 m. liepos 10 d., penktadienis

Stephen King "Gyvūlėlių kapinės"


Jau taaaaip seniai ruošiausi pasiimti iš bibliotekos kokią King'o knygą ir pagaliau prisiruošiau. Taip pat šios knygos skaitymui turėjo įtakos tai, kad interneto platybėse užmačiau vieno skaitytojo komentarą, jame jis rašė, kad perskaitęs "Gyvūnėlių kapines" dar ir dabar įtariai žiūri į kiekvieną katiną. Ir mane tas taip patraukė, kad nukeliavusi į biblioteką čiupau šią. Ir žinokit, N-E-P-A-S-I-G-A-I-L-Ė-J-A-U!!!
Bet gal apie viską nuo pradžių...Į Ladlou miestelį atsikelia nauja graži šeimyna. Du vaikučiai Elė ir Geidžas, bei tėvas gydytojas Luisas ir mama Reičelė. Aišku, pradžia graži, daug ką žadanti, tačiau labai neilgai viskas klostosi puikiai. King'as nebūtų King'as, jei nepadarytų taip, kad viskas kas buvo gerai nueitų šuniui ant uodegos ir ne šiaip sau , o kraupiais mistiniais būdais.
Man labai labai patiko tai, kad knyga įtraukė nuo pačių pirmų puslapių ir skaitėsi lengvai. Nuo mažens mane viliojo mistiką ir visokie panašūs dalykai, todėl nieko keisto, kad ši knyga paliko teigiamą įspūdį. ----
--- Visas prieš tai parašytas tekstas buvo sukurtas prieš porą savaičių, man perskaičius knygą. Įrašo pabaigimui ir paskelbimui sutrukdė praktika Klaipėdos universitetinėje ligoninėje ir šiaip dar daug kitų įvykių, kurie nuo knygų mane atitraukė net 2 savaitėms. Tačiau, jei kalbėsime apie knygą, net ir po 2 savaičių galiu pasakyti lygiai tą patį, knyga man labai patiko, sukrėtė ir įsiminė. Būna ir naktį susapnuoju kokį Geidžą. :D Todėl tikrai rekomenduoju, o pati iš bibliotekos čiupsiu kita King'o knygą.

Puslapių skaičius: 351.
Leidykla: Eridanas, 1995 m.
Mano įvertinimas: 5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą