2016 m. sausio 1 d., penktadienis

Ate, 2015!


Prabėgo dar vieni metai, tikiu, kad jie atnešė daug naujų dalykų į kiekvieno iš jūsų gyvenimą. Taip pat viliuosi, kad 2015 nepagilėjo gerų knygų. Man asmeniškai šiek tiek liūdnoka, nes knygų nėra labai daug, tik 13 (gražus skaičius ar ne :D ?). Tačiau džiaugiuosi ir tokiu savo pasiekimu. Taigi buvo 13 knygų ir išvis 5117 puslapių. Daugiau nei praėjusiais metais (wuhuuu).

Štai taip atrodo mano perskaitytos knygos goodreads.com programėlėje. Čia, jei suskaičiuosit, jų tik dvylika, bet taip yra todėl, nes Anos Kareninos čia neskyriau į dvi dalis.

Kaip matot, vienintelė trilogija - atspalvių, kuri nežinau.. Nesigailiu, kas perskaičiau, bet antrą kartą imti į rankas niekas nepriverstų. Perskaičiau ir ačiū. :D

Metų knyga. Iš tokios knygų "gausybės" išsirinkti nelengva. O jei rimtai, tai mano top1 šiais metais - Ana Karenina I dalis.

Taip pat labai patiko: S.King "Gyvūnėlių kapinės" ir M.Atwood "Tarnaitės pasakojimas"

Nusivyliau: V.Nabokov "Lolita" ir U.Doyle "Mylimųjų laiškai"

Gražiausias viršelis: U.Doyle "Mylimųjų laiškai"

Naujos knygos mano lentynoje:



 Vietoj planuotų 5, atsirado visos 15! Laiminga iki ausų. :))

O 2016 metais tikiuosi perskaityti bent 20 knygų, toks mano tikslas.
Jeigu tik pavyks - apsilankyti knygų mugėje.
Ir toliau pildyti savo bibliotekėlę. :))

P.S. Noriu padėkoti visiems, kad karts nuo karto aplankote Knygų slėnį. :) Milžiniškas AČIŪ!!! Jei ne jūs, naujųjų metų išvakarėse nebūčiau šventusi 3 savo blogo gimtadienio!!! Gerų knygų, didelių svajonių ir daugiau šypsenų. :)

2 komentarai: