2013 m. sausio 2 d., trečiadienis

.

Ir aš nusprendžiau, sudalyvauti šių metų knygų iššūkyje. Laimėti nesitikiu, nes puikiai žinau, kad yra daug talentingesnių apžvalgininkų, nei aš. Bet žinau, kad pagaliau perskaitysiu tai, ką jau senai atidėliojau ir puikiai praleisiu laiką su knyga rankoje. Pats konkursas vyksta šiame puslapyje. Taigi, sėkmės man ir tiems, kurie taip pat šiais metais atkakliai dalyvaus konkurse. :)

Mano 12 knygų sąrašas:
  1. Albert Camus - Maras (perskaityta)
  2. Erich Maria Remarque - Vakarų fronte nieko naujo
  3. Victor Hugo - Paryžiaus katedra (perskaityta)
  4. Oscar Wilde - Doriano Grėjaus portretas
  5. Arundhati Roy - Mažmožių dievas (perskaityta)
  6. Undinė Radzevičiūtė - Baden Badeno nebus
  7. Deborah Heiligman - Čarlzas ir Ema
  8. Giedra Radvilavičiūtė - Šiąnakt aš miegosiu prie sienos (perskaityta)
  9. Katharina Hagena - Obuolių sėklų skonis  (perskaityta)
  10. Laura Sintija Černiauskaitė - Benedikto slenksčiai
  11. Milan Kundera - Nepakeliama būties lengvybė (perskaityta)
  12. Lars Kepler - Hipnotizuotojas (perskaityta)
2 alternatyvios knygos:
  1. Marcel Proust - Prarasto laiko beieškant
  2. Herta Müller - Amo sūpuoklės

2 komentarai:

  1. puikus sąrašas, daug gerų pasirinkimų :)

    aš šiemet su skandinavų lteratūra dalyvauju, tai lauksiu atsiliepimo apie L.K. "Hipnotizuotoją" :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū! Sėkmės dalyvaujant, Juste! :) Būtinai stebėsiu, kaip tau sekasi. :))

    AtsakytiPanaikinti